Gå til innhold

Gaming Laptop - Hvordan


Anbefalte innlegg

Tenkt til å kjøpe meg en laptop ved sidna min stasjonære, noe som kanskje vil ta over for den, siden jeg liker bærebar bedre og kunne flytte meg rundt i huset og dit jeg skal. Og stress og ha to.

 

 

Så har sett på litt forskjellige modeller men greier ikke helt bestemme meg for hva jeg vil ha.

 

 

Den ene er Asus G751JT fra Expert (

 

Virket som en veldig grei pc, og elsker designet virkelig! Men hva annet kan folk anbefaler? Ser for meg mellom 10 og 15k maks!! og da mener jeg virkelig maks så den skal ha noe unikt for at jeg payer 15k.

 

 

Sett litt på MSI også men vet ikke hvordan det presterer i forhold. Liker skjermen på Asusen pga IPS, for jeg ser mye på film på pcen, samt youtube og litt forskjellig. Vil jo også bli brukt til litt programmering, film redigering og vanlig bruk som face osv osv.

 

Hva kan folk anbefale? Og er det en annen en fra samme serie kanskje som er mer og prestere med?

 

 

 

Mvh,

Marcus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi tråden en tittel som f.eks. "Gaming laptop under 14k" siden det virker som 15k er absolutt maks.

  • Fortell bruksområde. gjerne i prosen f.eks. 60% gaming og 40% surfing.
  • Vekt?
  • Er batteritid viktig?
  • Rask skjerm eller gode farger?
  • Viftestøy?
  • Bryr du deg mest om "bang for the buck" eller om merker og design?
  • Har du et foretrukket merke? f.eks. Intel, nVidia, Asus, MSI etc.
  • Hvilke spill spiller du mest?
Endret av Winnetou2012
Lenke til kommentar

Hei, dere.

 

Ser dere er interessert i modellen Asus G751JT som vi har i vårt sortiment. Denne modellen hadde vi på nettkupp i helgen som var, men vi tilbyr dere selvfølgelig maskinen til samme pris om det er ønskelig. Kampanjeprisen under helgens nettkupp var 10.999,-.

 

Om dere ønsker å kjøpe, send en mail til [email protected], så vil vi ordne dette for dere som er interessert.

 

Ha en flott dag videre!

 

Med vennlig hilsen
Jermund Udnæseth

eCommerce expert.no

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke at tilbudet gikk ut idag så gikk desverre glipp av dette! :(( Surt!

Hei, dere.

Ser dere er interessert i modellen Asus G751JT som vi har i vårt sortiment. Denne modellen hadde vi på nettkupp i helgen som var, men vi tilbyr dere selvfølgelig maskinen til samme pris om det er ønskelig. Kampanjeprisen under helgens nettkupp var 10.999,-.

Om dere ønsker å kjøpe, send en mail til [email protected], så vil vi ordne dette for dere som er interessert.

Ha en flott dag videre!

Med vennlig hilsen

Jermund Udnæseth

eCommerce expert.no

Lenke til kommentar

 

Jeg visste ikke at tilbudet gikk ut idag så gikk desverre glipp av dette! :(( Surt!

 

Hei, dere.

 

Ser dere er interessert i modellen Asus G751JT som vi har i vårt sortiment. Denne modellen hadde vi på nettkupp i helgen som var, men vi tilbyr dere selvfølgelig maskinen til samme pris om det er ønskelig. Kampanjeprisen under helgens nettkupp var 10.999,-.

 

Om dere ønsker å kjøpe, send en mail til [email protected], så vil vi ordne dette for dere som er interessert.

 

Ha en flott dag videre!

 

Med vennlig hilsen

Jermund Udnæseth

eCommerce expert.no

Vet dere evt hvortid dere skal ha samme kampanje igjen? :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...