Seldal Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Dreamweaver er bare å anbefale. Det er jo ikke gratisvare da, men du finner nok crack versjon av det en plass. Men gud så mye bedre det e når du kjøpe det, får så mye mer valg (NOT)
RolfOve Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Crimson eller gVim. Har sett noe som heter 1st Page (eller noe i den dur). Der trykker du på taggen du vil ha og så fyller du inn hva som skal stå i mellom (eller .no). Litt for tungt for min del. Det beste er å lage et template og så bruke php (eller .no), til å sette inn innhold.
Sozinho Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 For det første bruker man ikke <b> i html lenger. Visuelle html-elementer hører 90-tallet til. Hehe, jeg måtte bare... se på kildekoden til www.vg.no <!-- START --> <li><b>VG Nett følger:</b> VG har tydligvis ikke våknet opp etter 2000 års skiftet da hvis <b> tilhører 90 tallet
haugsand Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 De fleste store sider bruker gammeldags kode ennå, men heldigvis blir blant annet css-basert layout mer og mer ubredt. Jeg har fremdeles til gode å se en stor norsk side sette standard, når det gjelder html og css.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå