Gå til innhold

godt nytt år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt Nytt År til deg også, alfa! :)

 

Du serverer god, gammeldags sort-hvitbilde med et hyggelig motiv. Fine valører fra hele gråskalaen. Det ser ut til å være kalt der, når tverrliggerne under ytterpanelet syns - da er det kalt!

:o)

 

Liker bildet - ikke så begeistret for ramma, som øyne mine vandrer til hele tiden...

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Godt Nytt År til deg også, alfa! :)

 

Du serverer god, gammeldags sort-hvitbilde med et hyggelig motiv. Fine valører fra hele gråskalaen. Det ser ut til å være kalt der, når tverrliggerne under ytterpanelet syns - da er det kalt!

:o)

 

Liker bildet - ikke så begeistret for ramma, som øyne mine vandrer til hele tiden...

 

Mvh,

Walter

 

Hei walter,nei glem rammen,det er bare en biting for å samle det gamle.;) som du skriver,tverrliggerne og ytterveggen gir en pekepinn på hvor kalde slike gamle hus er fra 1800 tallet. Godt nyttår.

Karin.

Lenke til kommentar

Bildet gis et skikkelig puff oppover skalaen fordi du etter min mening har valgt en flott plassert forgrunn som avviker fra hovedtemaet (Arkitektur/miljø). Walter nevner ramma (Du også). Jeg reagerte fordi den konkurrerer i stofflighet med den kornete snøen i forgrunnen. Synes bildet er skikkelig bra.

 

Ønsker deg et Riktig Godt År!

 

-bjarte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bildet gis et skikkelig puff oppover skalaen fordi du etter min mening har valgt en flott plassert forgrunn som avviker fra hovedtemaet (Arkitektur/miljø). Walter nevner ramma (Du også). Jeg reagerte fordi den konkurrerer i stofflighet med den kornete snøen i forgrunnen. Synes bildet er skikkelig bra.

 

Ønsker deg et Riktig Godt År!

 

-bjarte.

 

Takk for tilbakemelding Bjarte, og godt nytt år til deg og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...