Gå til innhold

Antall ganger man kan ta konte-eksamen


Phil Leotardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ved NTNU Gløshaugen er det normalt mulighet for å konte en gang hvert år, samt ordinær eksamen en gang hvert år. Du må enten møte på siste ordinære eksamen før konten og stryke/levere blankt – eller ha gyldig fravær – for å være kvalifisert til konten. Så lenge du ikke har ståkarakter, kan du prøve på hver eneste eksamen og konteeksamen så lenge emnet eksisterer, men har du først en ståkarakter har du kun ett forsøk igjen som kan brukes til å forbedre karakteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ved NTNU Gløshaugen er det normalt mulighet for å konte en gang hvert år, samt ordinær eksamen en gang hvert år. Du må enten møte på siste ordinære eksamen før konten og stryke/levere blankt – eller ha gyldig fravær – for å være kvalifisert til konten. Så lenge du ikke har ståkarakter, kan du prøve på hver eneste eksamen og konteeksamen så lenge emnet eksisterer, men har du først en ståkarakter har du kun ett forsøk igjen som kan brukes til å forbedre karakteren.

skjønte ikke helt..

 

studerer BI

 

altså, høst 2013 hadde jeg ordinær eksamen i et fag - møtte ikke opp

våre 2014 konta jeg - strøk

høst 2014 tok jeg igjen eksamen, men da var det ordinær eksamen

 

telles det som 3 forsøk?

Endret av GoDziLLaHisBaCk
Lenke til kommentar

 

Ved NTNU Gløshaugen er det normalt mulighet for å konte en gang hvert år, samt ordinær eksamen en gang hvert år. Du må enten møte på siste ordinære eksamen før konten og stryke/levere blankt – eller ha gyldig fravær – for å være kvalifisert til konten. Så lenge du ikke har ståkarakter, kan du prøve på hver eneste eksamen og konteeksamen så lenge emnet eksisterer, men har du først en ståkarakter har du kun ett forsøk igjen som kan brukes til å forbedre karakteren.

skjønte ikke helt..

 

studerer BI

 

altså, høst 2013 hadde jeg ordinær eksamen i et fag - møtte ikke opp

våre 2014 konta jeg - strøk

høst 2014 tok jeg igjen eksamen, men da var det ordinær eksamen

 

telles det som 3 forsøk?

 

Ja da har du brukt opp alle forsøka dine. Håper for din del du står nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...