Gå til innhold

Morning has broken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei jo reine julekortet detta jo.

Herlig lys og farger bak fjellene og spesielt til venstre i bildet.

Jeg var litt inne på tanken om en halvering av himmelen, men da hadde du vel kaldkvælt meg for månen vil du vel ha med siden har lagt bildekant rett på oversiden av den.

Da gjenstår det bare å håpe at det holder minst ei uke til så du får hvit jul der borte i vest. Her i øst blir det nok ei gråbrun jul for graset er ikke helt grønt engang.

For meg er'e helt ålreit for da blir'e mer frihet med brukbart rullestolføre når man må en tur utendørs.

Glemte nesten å nevne at den skrå kameravinkelen gjør susen her.

 

Roar

Lenke til kommentar

Blei jo reine julekortet detta jo.

Herlig lys og farger bak fjellene og spesielt til venstre i bildet.

Jeg var litt inne på tanken om en halvering av himmelen, men da hadde du vel kaldkvælt meg for månen vil du vel ha med siden har lagt bildekant rett på oversiden av den.

Da gjenstår det bare å håpe at det holder minst ei uke til så du får hvit jul der borte i vest. Her i øst blir det nok ei gråbrun jul for graset er ikke helt grønt engang.

For meg er'e helt ålreit for da blir'e mer frihet med brukbart rullestolføre når man må en tur utendørs.

Glemte nesten å nevne at den skrå kameravinkelen gjør susen her.

 

Roar

 

Takker, så mye Roar! :)

Du har helt rett mht. månen... ;)

Ja, kjenner til hvordan det er med rullestol på snøføre, ingen heldig kombinasjon. (Trillet på gamle foreldre i noen år....)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...