Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enivest Ruter misternette i 1 min saa kommer det tilbake kvar time ca


Anbefalte innlegg

Hei som det staar i Tittelen mister eg og min familie nette kvar time ca, naar det forsvinner kjeme det tilbake etter 1 min ca, naar det er vekke blinker broadcast lyset paa ruteren og internett lyser raudt, har snakka med support og dei seier det ikkje er nokko problem med nette, vi hadde dataguard foor og da hadde vi ikkje ditta problemet,

ruter: DG301B-W7P2UD Inteno

 

Har resetta ruteren og har factory reseta den, har bare skifta passord paa nette,

har ein zyxel og ein telefon kobla til bare.

 

Download og upload er alt heilt ok som vi ska ha det, bare det at nette forsviner kvar time som sakt, det skjer med alle i huset, mobil, nettbrett og data.

 

Hadde vert fint vist nokken hadde vist kva probleme er :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi har ADSL

Ruteren vår er av modelen DG301B (link av samme ruter) http://www.nextgentel.no/privat/hjelp/tema/bredband/tradlost-nettverk/innstillinger/inteno-dg301/

og vi har telefonen koblet til telefon port 1 i sjølve ruteren.

vi får probleme med og uten wifi.

ikkje sikker på kva du meiner med router på router men vi har både prøvd og kobla ein 2nd router til zyxelen i ein anna etasje for og få bedre nett signal. men vi får fremleis det samme probleme om vi kobla den av eller på. zyxelen er kobla direkte til routeren og er kobla til veggen og så har vi ein anna zyxel som er kobla i veggen i ein anna etasje, om vi kobla dei av eller har dei i så får vi samme probleme.

zyxelen er kobla til lan port 1

Lenke til kommentar

"ikkje sikker på kva du meiner med router på router men vi har både prøvd og kobla ein 2nd router til zyxelen i ein anna etasje for og få bedre nett signal."

 

Urelatert til problemet så må du logge inn på den router nr 2 og disable routing på router nr 2.

 

Dvs hake vekk DHCP minimum..

 

Har du 2 routere som router så får man garantert det trøbbelet du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...