Gå til innhold

Leseranmeldelse: Advanced Warfare Online


Anbefalte innlegg

Advanced Warfare Online! 

 

post-367675-0-55112900-1418597945_thumb.jpg

 

Jeg liker at det har blitt lagt til Exo Jump evner, men jeg syns dette ødelegger kvaliteten i spillet, for at det er nytt og lager ny god lagg i Online modusen.
Er usikker på hvorfor lagg skjer i spillet, enten så trenger maskinen oppgradering eller så er det Advanced Warfare som ikke klarer å takle dette uten lagg.
Bare nevner at min maskin ble bygget i fjor og skal klare spillet uten å slite med lagg, på medium innstillinger.

 

Thumbs up:

- Man får forsyninger når man blir skutt, blir som plaster på såret.

- Fra Modern Warfare 3 liker jeg at dem har fjernet grafikken som gjorde at personen føltes sakte, de har brukt igjen det samme som er i Modern Warefare 2 som var god success.

- Masker og klær fra Destiny, gjør spillet mer heftig.

- Koselig å se på spillere før man møtes i kampen. 

 

Små ting som kan bli et problem for noen:
 

Sikte:

Sikte er viktig å justere selv på, bruker man standard blir man den som dør ofte.  :whistle:  

 

Hackere: 

Synd å se at aimbot og boosting funker enda å bruke.

 

Exo Jump:

Funker ikke alltid 100%.

 

Killstreaks Rewards

Funker topp, men det er synd at Call of Duty har gjort det sånn at man ikke kan bruke andre ting, altså 3 Rewards = 3 ting, som du kan ha i din Class.. Hadde vært bedre om man kunne hatt med 3 andre ting i kamper.

Man kan ha 13 ting i en Class.

 

Ellers så er det ikke noe annet å si om Advanced Warfare Multiplayer Online, lett å sette seg fast vis du blir for ivrig med exo jump. xD

Endret av Couldnt_Find_Good_Name
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...