Gå til innhold

Ingen Tittel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stilig minimalistisk bilde som kler s/hv. Hadde kanskje tatt et kutt oppe mellom taket og lampa, slik at,en unngår "kilen" på toppen. Men det er smak og behag. Flott bilde er det uansett med komp og lys.

Lenke til kommentar

Dette er absolutt etter min smak Tomme86. Den enkle figuren i det majestetiske landskapet. Liker godt hvordan du leder oppmerksomheten mot et så lite motiv, det er vanskelig å få til og virkningsfullt når det funker som her.

Streng og fin komposisjon, men enig med Pentaxen om kuttforslag, tror det hadde blitt enda bedre.

 

Vi er heldige med Operaen i Oslo, skulle tro den var bygget for denne typen fotografering.

 

Henning

Lenke til kommentar

Dette er absolutt etter min smak Tomme86. Den enkle figuren i det majestetiske landskapet. Liker godt hvordan du leder oppmerksomheten mot et så lite motiv, det er vanskelig å få til og virkningsfullt når det funker som her.

Streng og fin komposisjon, men enig med Pentaxen om kuttforslag, tror det hadde blitt enda bedre.

 

Vi er heldige med Operaen i Oslo, skulle tro den var bygget for denne typen fotografering.

Henning

 

Takk HSP, ja er mye muligheter ved Operahuset. Lastet opp en croppet versjon.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

Dette er absolutt etter min smak Tomme86. Den enkle figuren i det majestetiske landskapet. Liker godt hvordan du leder oppmerksomheten mot et så lite motiv, det er vanskelig å få til og virkningsfullt når det funker som her.

Streng og fin komposisjon, men enig med Pentaxen om kuttforslag, tror det hadde blitt enda bedre.

 

Vi er heldige med Operaen i Oslo, skulle tro den var bygget for denne typen fotografering.

Henning

 

Takk HSP, ja er mye muligheter ved Operahuset. Lastet opp en croppet versjon.

Det gjorde bildet enda bedre:-) Vi som bor i utkant Norge (Kr.sand), kan missunne dere slike lokasjoner. Nesten slik at en får lyst å reise inn et par dager med et par tomme minnekort.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...