rolfmm Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Det er vel en laptop (eller noe annet skummelt) som er gjennomlyst i sikkerhetskontrollen på Gardermoen Endret 11. desember 2014 av rolfmm
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Sim City...? Det er nok et kretskort i high key:-) Kreativt er det i allefall. Viste ikke at det var konkuranser her, men en utmerket ide som en paralell til Dagens bilde. Mon tro hva smort1 eller andre har funnet i dag. Jeg hiver meg gjerne på:-)
smort1 Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Skrevet 12. desember 2014 Det er vel en laptop (eller noe annet skummelt) som er gjennomlyst i sikkerhetskontrollen på Gardermoen Sim City...? Det er nok et kretskort i high key:-) Kreativt er det i allefall. Viste ikke at det var konkuranser her, men en utmerket ide som en paralell til Dagens bilde. Mon tro hva smort1 eller andre har funnet i dag. Jeg hiver meg gjerne på:-) Takker, til dere begge! Dere er Inne på noe der ja! Det er baksiden av en flatskjerm-TV (Samsung, trur eg det var)... Gjorde den litt om med "skisse-valg" i bildebehandlingen... Ble møtt av det synet når jeg stakk innom en lokal el-reperatør med min kjære og gamle Tanberg spolebåndopptaker... Syntes med det samme at det lignet et slags Google satelittbilde, litt zoomet....
Anbefalte innlegg