Gå til innhold

Hva er det beste mini ITX kabinettet for gaming?


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig interessert i å gå til et mindre kabinett, men jeg er redd for at det blir problemer med plass til kjøling, psu og skjermkort.

 

Personlig syns jeg Ncase M1 er noe av det ypperste innen design, men det har visst problemer med store PSU-er.

 

Obsidian 250 D ser fint ut på bilder, men gir ikke den premium-følelsen i virkeligheten.

 

Jeg tenker at det må bli Lian Li, men de har et hav av modeller. Kan noen anbefale et kabinett fra dem hvor det ikke er masse begrensninger på størrelsen på komponenter (men på antallet, selvsagt)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Obsidian 250 D er strengt tatt et stort kabinett i denne klassen, og jeg ville droppet det.

 

Hvor heftig grafikk skal du ha. Er dette et mediasenter, eller en lett gaming maskin?

 

Du kan godt lese noen reviews, men luftflyten til grafikkortet ser ikke bra ut på Ncase M1.

 

Silverstone Sugo SG08B kan være verdt å se på. Den er bedre egnet til varme grafikkort da den trekker luft rett igjennom sidedøra. Det er like stort som Ncase M1, men har en fasong som passer bedre i ryggsekk. Med Silverstone følger det også med en egnet PSU, så du slipper å stresse med om PSUen din kommer til å passe.

 

PS: Det er lurt å planlegge hvor mange disker du skal ha plass til før du velger kabinett. Det er svært begrenset med plass i de minste kabinettene.

Endret av Holmgren
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg tenker litt på InWin 901, Phanteks Enthoo EVOLV og Silverstone Fortress FT03.

 

Det er utrolig vanskelig å finne et sexy og kompakt kabinett som støtter 240mm radiator.:p Men jeg skal klare det, om jeg så må modifisere litt.

 

Noe annet enn full size skjermkort er uaktuelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lucas har ett fint projekt som han vann Intel-tävlingen med. Nu har han skapat ett kabinett från grunden, men jag vet att han skall börja sälja det i år.

 

Han har micro atx då han kör 2X970, men jag menar det är kompakt nog till att kalla det för en mini itx.

2X240mm radiatorer som borde ge advekat kylning :)

 

http://www.sweclockers.com/forum/143-projektloggar/1329559-projektlogg-arctic-av-auxilium-design-fran-borjan-till-slutet-av-ett-skratchbygge/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...