Gjest medlem-359424 Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 It's a MAN's world.... Bildet er fjernet.
Roar Kneppen Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Røff framstilling som kanskje er noe litt vel gjengrodd i en del sorte partier der jeg ville forsøkt å lyse opp litt for å se om det var mulig å få fram litt konturer. Bussens front gror f.eks. sammen med bakgrunnen så hvertfall der savner jeg litt skille. Jeg synes å skimte en slags speiling under den tyske "Manpower" også som kanskje ville kommet bedre fram i en noe lysere versjon. men så er det den smaken og baken da - som vi aldri kommer utenom. Komp og spenning i bildet er det ingenting å si på. Roar
Gjest medlem-359424 Skrevet 11. desember 2014 Skrevet 11. desember 2014 Røff framstilling som kanskje er noe litt vel gjengrodd i en del sorte partier der jeg ville forsøkt å lyse opp litt for å se om det var mulig å få fram litt konturer. Bussens front gror f.eks. sammen med bakgrunnen så hvertfall der savner jeg litt skille. Jeg synes å skimte en slags speiling under den tyske "Manpower" også som kanskje ville kommet bedre fram i en noe lysere versjon. men så er det den smaken og baken da - som vi aldri kommer utenom. Komp og spenning i bildet er det ingenting å si på. Roar Takk for utfyllende og konstruktiv kommentar, Kneppen. Prøvde og få det til og se ut slik det gjør når vi gutta drømmer.....får ikke hele bildet med.
Anbefalte innlegg