Gå til innhold

Corvette! (2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, smort1.

 

Du varter opp med enda et flott bilde av et bilikon ! :)

Jeg kan dessverre ikke si mye spesifikt om denne bilen, men det er nok en Z06 (2005 - 2013) eller ZR1 (2007 - 2013) av sjette generasjon, som ble produsert i årene 2005 - 2013.

Karosserimessig er det lite som skiller de eldste fra de yngste i den perioden, og på en "stylet" bil som denne er det vanskelig å plukke ut en bestemt årsmodell.

Designmessig er det et tydelig slektskap med Ferrari.

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, smort1.

 

Du varter opp med enda et flott bilde av et bilikon ! :)

Jeg kan dessverre ikke si mye spesifikt om denne bilen, men det er nok en Z06 (2005 - 2013) eller ZR1 (2007 - 2013) av sjette generasjon, som ble produsert i årene 2005 - 2013.

Karosserimessig er det lite som skiller de eldste fra de yngste i den perioden, og på en "stylet" bil som denne er det vanskelig å plukke ut en bestemt årsmodell.

Designmessig er det et tydelig slektskap med Ferrari.

 

Vennlig hilsen

Albert.

 

Takker så mye, Albert! :)

Kjekt med oppdatering mht. mer detaljert info...

Lenke til kommentar

Ser man det - mer nam nam bil.

Jeg var ikke der så skal ikke påstå noe som helst om hva som var mulig, men nevner at litt mer luft foran klenodiet hadde jo vært ønskelig for å slippe følelsen av at den er på vei ut av bildet allerede med det samme man har fått satt aua på'n.

Men på slike plasser står klenodiene tett i tett omkranset av skuelystne så fotografens muligheter er begrenset.

Når det gjelder fagkunnskap om slike klenodier så er'e jo godt å ha'n Albert med på laget.

 

Roar

Lenke til kommentar

Ser man det - mer nam nam bil.

Jeg var ikke der så skal ikke påstå noe som helst om hva som var mulig, men nevner at litt mer luft foran klenodiet hadde jo vært ønskelig for å slippe følelsen av at den er på vei ut av bildet allerede med det samme man har fått satt aua på'n.

Men på slike plasser står klenodiene tett i tett omkranset av skuelystne så fotografens muligheter er begrenset.

Når det gjelder fagkunnskap om slike klenodier så er'e jo godt å ha'n Albert med på laget.

 

Roar

 

Takker, Roar! :)

Det er som du bemerker, "almuen" gjør at det begrenser seg selv mht. utsnittsmuligheter....

Ja, Albert er flinkt til å supplere... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...