Gjest member-296438 Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Down on the corner..... Bildet er fjernet.
Ovidia2 Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Enkelt og fint og fuglene lager det lille ekstra ..godt bilde med din signatur! Hilsen Tove
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Akkurat denne gangen tok jeg ikke at det var deg med det samme. men det burde jeg jo ha gjort. For ikke å bare gjenta meg sjøl tar jeg meg den frihet å henge meg på Toves kommentar. Roar
HSP Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Kjenner igjen fotografen fra stilen med en gang. Alltid gode komposisjoner. Fint med svart-hvitt på dette motivet synes jeg. henning
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Enkel, men tiltalene komposisjon. Mvh Ragnar
Gjest member-296438 Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Takker for hyggelige kommentarer:-) Artig at det er en gjennkjennelsefekt i bildene. Som tidligere sagt, så er en på utforskerstadiet, og det kan godt være at det er der en blir:-)
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Hei, Pentaxen. Et enkelt motiv med en "stram" og fin komposisjon, - men et avgjort iøynefallende bilde, som engasjerer så mye at jeg først nå oppdaget at det er i s/h ! Vennlig hilsen Albert.
Gjest member-296438 Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Hei, Pentaxen. Et enkelt motiv med en "stram" og fin komposisjon, - men et avgjort iøynefallende bilde, som engasjerer så mye at jeg først nå oppdaget at det er i s/h ! Vennlig hilsen Albert. :-) Takk for oppmerksomheten, Albert! Jeg har en tendens til å stramme opp kompen. Det er ett eller annet med linjer.......
Anbefalte innlegg