Gjest member-296438 Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 :-))) Sephia Jack spør du meg. Gode kort har han heller ikke på hånda..... Morsomt utført med høy smilefaktor:-))) Flottingz, GroKo!
Fotoskrulla Skrevet 24. november 2014 Skrevet 24. november 2014 Ikke akkurat pokerfjes på dnne karen! Digger det!
I-Olin foto. Skrevet 25. november 2014 Skrevet 25. november 2014 En missfornøyd spellær dette ja, han er nok feilplasert, trur han skulle vært ved sjakk bordet, som du ser har han ikledd seg i sine fine sjakk bokseseler. Glad bilde. I,Olin.
GroKoDilla Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 :-))) Sephia Jack spør du meg. Gode kort har han heller ikke på hånda..... Morsomt utført med høy smilefaktor:-))) Flottingz, GroKo! Hehe... Måtte bare grin-le når jeg så det noe begredelige oppsynet på en ellers så kjekk, ung mann... ,-)
GroKoDilla Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 Ikke akkurat pokerfjes på dnne karen! Digger det! Takker, Helene! Det var ikke så veldig seriøst ment... ;-)
GroKoDilla Skrevet 25. november 2014 Forfatter Skrevet 25. november 2014 En missfornøyd spellær dette ja, han er nok feilplasert, trur han skulle vært ved sjakk bordet, som du ser har han ikledd seg i sine fine sjakk bokseseler. Glad bilde. I,Olin. Det er ikke mye som er så ille som å havne på feil brett her i livet... :-(
Anbefalte innlegg