Gå til innhold

Gaming Pc 7000-8000Kr


Anbefalte innlegg

Har Tenkt På

 

MSI GeForce GTX 970 GAMING

ASUS DRW_24F1ST

Seagate Desktop 2TB

Vegance Pro Gold 16GB

AMD FX 9590 Og ASUS M5A97 R2.0

CoolerMaster Seidon 120V

ASUS VN247H Tn 24

Corsair AF120 Vifte

 

Men jeg håper dere kan finne noe bedre og jeg trenger ikke Intel i7

Endret av FreezePvP2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GeForce GTX 970

Dyrt, du kjøper ett skjermkort som støtter fire skjermer og ordet "gaming" (kjøpte et skjermkort til 899 en gang, angrer sykt på at jeg ikke kun brukte 500-lapp istedenfor... but I digress :)).

 

Skjermkortet ditt har superb hastighet, men spørs på skjermstørrelse og oppløsning. Ser at du skal kjøpe deg ny 24" som har 1920x1080...

 

Jeg personlig er gjerrig og kjedelig (er fornøyd med "high graphics", og ultra "driter jeg i"), så jeg hadde gått for noe lite, billig, kompakt og raskt:

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1475166&su=305165BD-65BC-4268-A40D-D0890C688C3A

 

Merk: handelisten i linken ovenfor inneholder 3 skjermkort... Samt at den mangler:

- skjerm

- tastatur

- mus

- headset/høyttalere

- nettverkskabel

- minnepenn ("bad habit" og alltid bestille en billig minnepenn hver gang jeg bestiller PC-deler... You never know!)

- CPU-viften er kun den som kommer med CPU-en, så sant du ikke skal clocke noe...

- Operativsystem (Windows)

 

PS: av skjermkortene hadde jeg gått for Sapphire Radeon R7

 

PS2: personlig kjøper jeg aldri 1 minnebrikke, jeg kjøper heller to stk, med halvert GB...

 

 

For å sette sammen en OK PC til deg, eller komme med tips i det hele tatt, trenger vi å vite hva slags spill du skal spille... :)

 

Ellers har jeg kommet med et godt utgangspunkt til hva jeg selv ville gått for i dag. Om du spiller noe som krever mer enn 8GB minne, og om du må ha 2TB diskplass, eventuelt 500kr dyrere skjermkort? Be my guest! ;)

Endret av Notty
Lenke til kommentar

GeForce GTX 970

Dyrt, du kjøper ett skjermkort som støtter fire skjermer og ordet "gaming" (kjøpte et skjermkort til 899 en gang, angrer sykt på at jeg ikke kun brukte 500-lapp istedenfor... but I digress :)).

 

Skjermkortet ditt har superb hastighet, men spørs på skjermstørrelse og oppløsning. Ser at du skal kjøpe deg ny 24" som har 1920x1080...

 

Jeg personlig er gjerrig og kjedelig (er fornøyd med "high graphics", og ultra "driter jeg i"), så jeg hadde gått for noe lite, billig, kompakt og raskt:

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1475166&su=305165BD-65BC-4268-A40D-D0890C688C3A

 

Merk: handelisten i linken ovenfor inneholder 3 skjermkort... Samt at den mangler:

- skjerm

- tastatur

- mus

- headset/høyttalere

- nettverkskabel

- minnepenn ("bad habit" og alltid bestille en billig minnepenn hver gang jeg bestiller PC-deler... You never know!)

- CPU-viften er kun den som kommer med CPU-en, så sant du ikke skal clocke noe...

- Operativsystem (Windows)

 

PS: av skjermkortene hadde jeg gått for Sapphire Radeon R7

 

PS2: personlig kjøper jeg aldri 1 minnebrikke, jeg kjøper heller to stk, med halvert GB...

 

 

For å sette sammen en OK PC til deg, eller komme med tips i det hele tatt, trenger vi å vite hva slags spill du skal spille... :)

 

Ellers har jeg kommet med et godt utgangspunkt til hva jeg selv ville gått for i dag. Om du spiller noe som krever mer enn 8GB minne, og om du må ha 2TB diskplass, eventuelt 500kr dyrere skjermkort? Be my guest! ;)

Skal spille Cs:Go Far Cry 3 Og masse andre spill

Lenke til kommentar

Jeg skal gå på GTX 970 og z97 og i5-4690K platform. Bedre ytelse og skal gjøre bedre også i fremtiden.

 

Har er liste, bare ta ut kabinnett og strømforsyning som du har, og se på prisguide eller prisjakt å få bedre pris.

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1446463&su=F89CC830-20B2-4FE0-B73C-1B09ACCE9713

 

Du kan få litt penger tilbake med dette https://toptechcashback.com/no/no/pages/cashback/qualifying og også kanskje på black friday salg.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...