Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

psykologi 2, privatisteksamen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

 

Lov å spørre hva deres karakter ble? :)

Hva ble din karakter?

 

3 :(

Jeg vurderer faktisk å klage

 

 

Jeg fikk også 3 :( Hadde psykologi og sosialkunnskap, følte psykologi gikk bedre enn sosialkunnskap, men fikk 5 på sosialkunnskap. Så jeg har klagd, føler ikke jeg har noe å tape på det. Selvfølgelig kan jeg i realiteten bli satt ned også, men jeg er ganske sikker på at den ikke er så dårlig at jeg får en 2er. Da skal jeg få en drittsekk som sensor  :hrm: 

 

Hvordan du klager tror jeg er litt forskjellig etter hvor du har tatt eksamen.  Jeg måtte sende epost med et "jeg klager" skjema til fylkeskommunen :)

 

Åhh, "godt" å se at jeg ikke er den eneste.. Tror heller ikke min var så ille at jeg blir satt ned mer, men vet aldri hva slags sensorer som er ute og går :confused:  Satser på at jeg finner ut av det, takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Lov å spørre hva deres karakter ble? :)

Hva ble din karakter?

 

3 :(

Jeg vurderer faktisk å klage

 

 

Jeg fikk også 3 :( Hadde psykologi og sosialkunnskap, følte psykologi gikk bedre enn sosialkunnskap, men fikk 5 på sosialkunnskap. Så jeg har klagd, føler ikke jeg har noe å tape på det. Selvfølgelig kan jeg i realiteten bli satt ned også, men jeg er ganske sikker på at den ikke er så dårlig at jeg får en 2er. Da skal jeg få en drittsekk som sensor  :hrm: 

 

Hvordan du klager tror jeg er litt forskjellig etter hvor du har tatt eksamen.  Jeg måtte sende epost med et "jeg klager" skjema til fylkeskommunen :)

 

Åhh, "godt" å se at jeg ikke er den eneste.. Tror heller ikke min var så ille at jeg blir satt ned mer, men vet aldri hva slags sensorer som er ute og går :confused:  Satser på at jeg finner ut av det, takk!

 

Lov å spørre hvordan oppgaven var?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har ekstreeemt dårlig hukommelse, men det var iallefall en langsvarsoppgave der man skulle skrive om et flerkulturelt samfunn eller noe. Kanskje noen som hadde den som husker bedre? :) Det vil bli lagt ut en forberedelsesdel der du får vite tema dagen før, så er nok lurt å tenke ut litt ideer. Kanskje ikke jeg er den beste å ta tips fra da, da jeg fikk 3 :( Ser jeg skrev over at jeg klagde, fikk svar og fikk forsatt 3. Tror grunnen var at jeg brukte litt lite fagbegreper, og teksten min ble kanskje litt lite psykologirelevant. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...