HSP Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Man kjenner umiddelbart igjen dine bilder i oversikten. Liker linjene som blir tegnet av tauene på den blå bakgrunnen. Jeg slurver litt selv i etterbehandlingen, men jeg ville nok gjerne sett at du kuttet litt for å få vekk det lille rotet oppe i høyre hjørne. Et ellers veldig rent og pent bilde. Henning
Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Man kjenner umiddelbart igjen dine bilder i oversikten. Liker linjene som blir tegnet av tauene på den blå bakgrunnen. Jeg slurver litt selv i etterbehandlingen, men jeg ville nok gjerne sett at du kuttet litt for å få vekk det lille rotet oppe i høyre hjørne. Et ellers veldig rent og pent bilde. Henning Takker for oppmerksomheten:-) Irriterer meg grønn, eller i dette tilfellet blå, over slike slurvefeil som dette.... Må nok skjærpe mæ:-)
GroKoDilla Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Lekre farger og detaljer du finner! Tilgir somlinga for denne gang ;-)
Gjest member-296438 Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Lekre farger og detaljer du finner! Tilgir somlinga for denne gang ;-) Takker for tilgivelsen:-) Var vel så opphengt i fargen at alt anne raste forbi.....
Anbefalte innlegg