Suspendert Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 Ville det være lovstridig eller brudd på Diskusjon.no sine retningslinjer å opprette tråder der eneste formålet er å spekulere og ryktediskutere hvem den misstenkte gjerningspersonen egentlig kan være? Eksempelvis: Vet noen hvem dette kan være? http://www.dagbladet.no/2014/11/17/nyheter/innenriks/voldtekt/rettssak/36282581/
andreasn Skrevet 17. november 2014 Skrevet 17. november 2014 I akkurat den saken har Nettavisen navngitt hvem gjerningspersonen er, så det er ikke så veldig mye å diskutere... 1
1245112654122755325882462 Skrevet 18. november 2014 Skrevet 18. november 2014 Slike sider finnes, flere av dem opererer til og med med å oppgi navn på familie, arbeidssted ol. Dog er disse ofte forbehold onion nettet forann world wide web.
Suspendert Skrevet 18. november 2014 Forfatter Skrevet 18. november 2014 I akkurat den saken har Nettavisen navngitt hvem gjerningspersonen er, så det er ikke så veldig mye å diskutere... Det kjente jeg ikke til. F.ø var mitt eksempel... bare et dårlig eksempel som ikke trengte diskusjon. Slike sider finnes, flere av dem opererer til og med med å oppgi navn på familie, arbeidssted ol. Dog er disse ofte forbehold onion nettet forann world wide web. Har du noen andre tanker om mitt spørsmål om lovbrudd og/eller forumets retningslinjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå