Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Voksne mennesker kan være godtroende, dømmende og onde!


Anbefalte innlegg

Virker som de var litt annerledes enn dere først trodde ja. Det var vel kanskje lett for henne å mislike deg og å spre rykter om deg når du oppdaget henne i den situasjonen. Hun var vel redd for at du skulle fortelle og spredte rykter om deg først slik at ingen skulle tro så veldig på det om du først fortalte? Ikke vet jeg. Er utrolig kjedelig når folk sprer rykter og holder på slik, jeg forstår ikke at de gidder. En av fordelene med liten plass er vel at alle kjenner alle og samtidig kan det i høyeste grad være en ulempe. Veldig greit å prate med folk før man dømmer dem nedenom og hjem.

 

Virker som dere har gjort det dere kan for å skjerme denne familien og å hjelpe og støtte dem, mye mer enn noen kunne ha forlangt. Jeg blir helt matt av at folk holder på slik.

 

Men ja, du har rett. Barna ser til oss og gjør som vi gjør.

Jeg er nesten 100% sikker på at hun ikke vet hva jeg har sett. Min reaksjon var å snu og gå igjen, men, men man vet jo aldri. Hadde jeg visst at hun skulle lage så mye trøbbel skulle jeg kanskje tatt noen bildebevis :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da en overdramatisk reaksjon fra den de andre, men nå har vi kun fått servert ene siden her. Synes egentlig du burde skrive på en av de her facebook-sidene at dere som voksne burde være gode forbilder for barna. Muligens også gå frem å være et eksempel på hvordan man kan være 'voksen' å forslå et møte med den andre parten i historien her for å prøve å komme frem til en gjensidig forståelse, før det faktisk går utover barna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...