luistheghost Skrevet 15. november 2014 Skrevet 15. november 2014 Her rådet stillheten, ingen tvil om det. Jeg tar meg friheten til å kommentere litt i dybden av det du viser oss, uten å ville virke negativ på noen måte: Å ramme inn bildesidene slik som du gjør kan ha en fin effekt. Feltet til venstre kan virke litt for hardt, og stjeler kanskje for mye oppmerksomhet. I dette tilfellet kunne det ha vært "lurt" å bevege seg rundt og til andre ståsteder for å legge seg i selen for en enda bedre komposisjon. Motivet flommer over av gode elementer, kanskje med større fokus på svanene? Husk at tålmodighet er landskapsfotografens dyd (Nevner dette til tross for at du har puttet bildet i diversekategorien). Fint, takk for titten, og god helg! -bjarte.
ethomassen Skrevet 15. november 2014 Forfatter Skrevet 15. november 2014 Her rådet stillheten, ingen tvil om det. Jeg tar meg friheten til å kommentere litt i dybden av det du viser oss, uten å ville virke negativ på noen måte: Å ramme inn bildesidene slik som du gjør kan ha en fin effekt. Feltet til venstre kan virke litt for hardt, og stjeler kanskje for mye oppmerksomhet. I dette tilfellet kunne det ha vært "lurt" å bevege seg rundt og til andre ståsteder for å legge seg i selen for en enda bedre komposisjon. Motivet flommer over av gode elementer, kanskje med større fokus på svanene? Husk at tålmodighet er landskapsfotografens dyd (Nevner dette til tross for at du har puttet bildet i diversekategorien). Fint, takk for titten, og god helg! -bjarte. Takker for kommentarene
Anbefalte innlegg