Gå til innhold

Verdens største! (2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett et annet eksemplar av dette, der det var litt mye med( pluss litt tilting). Dette synes jeg var kappet hardt,ikke bare foten men i sin helhet. Antagelig er det masse mennesker rundt om som ikke har noe der å gjøre, men alikevell.

Som Birger ser jeg også det lener seg noe mot høyre.

 

Takker, Øyvind! :)

Det var som du tenkte, veldig mye folk som beveget seg rundt i alle retninger. Populært sted, dette!

Mht. lening, så er det nok påvirket av en viss politisk retning, kanskje... He, he... ;)

Lenke til kommentar

 

Har sett et annet eksemplar av dette, der det var litt mye med( pluss litt tilting). Dette synes jeg var kappet hardt,ikke bare foten men i sin helhet. Antagelig er det masse mennesker rundt om som ikke har noe der å gjøre, men alikevell.

Som Birger ser jeg også det lener seg noe mot høyre.

Takker, Øyvind! :)

Det var som du tenkte, veldig mye folk som beveget seg rundt i alle retninger. Populært sted, dette!

Mht. lening, så er det nok påvirket av en viss politisk retning, kanskje... He, he... ;)

Lener meg sjelden til venstre, så jeg vet ikke :)

Endret av Øyvind.L
Lenke til kommentar

 

 

Har sett et annet eksemplar av dette, der det var litt mye med( pluss litt tilting). Dette synes jeg var kappet hardt,ikke bare foten men i sin helhet. Antagelig er det masse mennesker rundt om som ikke har noe der å gjøre, men alikevell.

Som Birger ser jeg også det lener seg noe mot høyre.

Takker, Øyvind! :)

Det var som du tenkte, veldig mye folk som beveget seg rundt i alle retninger. Populært sted, dette!

Mht. lening, så er det nok påvirket av en viss politisk retning, kanskje... He, he... ;)

Lener meg sjelden til venstre, så jeg vet ikke :)

Og enkelte lener seg ikke i det hele tatt (les: sentrum).... ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...