Gå til innhold

p2p fildeling fra Knoppix


Anbefalte innlegg

Jeg har når fått Knoppix CD'en oppe å gå med men externe HD... kan til og med skrive til den :nice: MEN, nå vil jeg gjerne kunne logge meg på noen fildelings netverk slik som Kazaa ... er det noen som har et forslag til hvordan jeg kan gjøre det?

 

jeg har lastet ned noen rpm, og prøvde å installere.. men uten hell :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har når fått Knoppix CD'en oppe å gå med men externe HD... kan til og med skrive til den  :nice: MEN, nå vil jeg gjerne kunne logge meg på noen fildelings netverk slik som Kazaa ... er det noen som har et forslag til hvordan jeg kan gjøre det?

 

jeg har lastet ned noen rpm, og prøvde å installere.. men uten hell  :grumpy:

Har du intallert Knoppix på pcen?

Lenke til kommentar
Hvis du har instalert Knoppix på hardisken så kan du følge FAQ'en og lese Kazaa tutorialen der. Tviler på at Knoppix støtter .rpm pakker, den bruker Debian sitt pakke-system (Apt-get) vil jeg tro.

Hele poenget er jo å IKKE installere noe på maskinen, bare kjøre den fra CD'en.

 

Men takk for apt-get forslaget, skal se om jeg får til noe der...

 

ellers tar jeg gjerne imot forslat til p2p programer...

 

en ting til, er det bare meg, eller har FAQ tråden blitt kraftig redusert etter at forumet ble oppdatert?

:shrug:

Lenke til kommentar
Hmmm...

Jeg har moddet litt knoppix.

Knoppix-moddehowto

Hva har du "moddet" med Knoppix da AMDfan? Du skulle visst lage en mekkix modifikasjon av Knoppix du, hvordan går det med den?

Når jeg prøvde Knoppix instalert på hardisken så var det noe av det enkleste jeg har gjort. Synes heller at folk som vil prøve Debian kan heller prøve Knoppix, hva er forsjellen? Genialt pakke-system :woot:

Lenke til kommentar

last ner en precompiled mldonkey fra

http://savannah.nongnu.org/download/mldonk...2.5-4/official/ til /home/knoppix og tar -jvxf filen, kjør så "./mlnet &" som ligger under distrib og etterpå finn fram en browser og http://127.0.0.1:4080

 

så kan du leke litt og koble til p2p nettverket av ditt ønske ;) (Direct Connect Open Napster Gnutella Fasttrack BitTorrent Donkey Soulseek Overnet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...