MotoG Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Du gir oss et spennende blikk inn i en ukjent trappeoppgang med alle dets detaljer. Likte dette.
Thor'en Skrevet 4. november 2014 Forfatter Skrevet 4. november 2014 Takk så mye for tilbakemeldingen MotoG. Der var noe med den slitne åpne døra som bare inviterte til å knipse bilde. Gammelt og slitt var det, men også ryddig og pent. Mvh Thor
Anbefalte innlegg