Jan Høydal Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Stilrent også dette og pent i sort/hvitt (som vanlig ). Pen bruk av repetisjon og linje i komposisjonen. mvh Jan
Gjest member-296438 Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Takk for det, Jan:-) Satt og ventet....på s/hv kommentaren:-)
Anbefalte innlegg