Jan Høydal Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Smekken åpen igjen (mobber litt) Bra bruk av naturlig lys og balansert godt mot lyset utenfor. Likte godt toneringen i blått. Kanskje litt trangt over hodet - eller kanskje et kvadratisk crop hvor det øverste ble beholdt? mvh Jan
Grautmaum84 Skrevet 3. november 2014 Forfatter Skrevet 3. november 2014 Ja, mobbing får jeg nok tåle Det ble kanskje litt trangt crop ja, lav takhøyde :-P
Anbefalte innlegg