Gå til innhold

ANMELDELSE: Her er Norges billigste nettbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elgen, akkurat nå så provoserer nok du mange flere enn hva Andrull provoserer deg. Hvorfor ikke bare la det ligge?

Jeg tror vi har diskutert oss tørre på dette uansett. Vær enig om å være uenig heter det. Og det er helt greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man er uenig er greit nok , det er det det blir diskusjoner av , men jeg ønsker å komme inn til kjernen

altså hvorfor man er uenig

jeg har heller ingen ønske om å beskylde folk for noe eller gjøre dem irriterte , kun fortell hvilken konsekvens en meiningsytring kan føre til

Skrevet

Da missforstår du oss. Vi har forstått hva du mener. Tingen er at vi er uenig med deg. Men du har problemer med å godta at det er mulig at noen ikke deler ditt syn.

Igjen; la oss hvertfall være enige om å være uenige.

Denne diskuajonen er så gjentagende at den nå stanger hodet i veggen. Da er det ikke vits å fortsette. Alt har blitt sagt....

Skrevet

Når man ikke vet godt nokk om dere helt har forstått hvor jeg vill hen eller om dere bare er uenige ( som du påstår ) så er det ikke ikke greit.

jeg godtar ihvertfall ikke det som er sagt hvorfor denne testen ble gjort og argumentene for den

undersøkelsen er uansett gått ut på dato nå

Skrevet

Dersom du ikke godtar at folk har andre meninger enn deg har du et problem. Jeg har ikke mer å si her. Ha det bra

det er ikke snakk om å godta , men å godta og forstå argumentene , som i denne sammenhengen er ute på tynn is

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...