Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

virker det rart ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si hei så tror sikkert jenta at du skal spørre henne om noe, kanskje retningen til en butikk i nærheten, eller om hun vet klokkeslettet.

 

Det beste vil være om du går sakte rundt om henne, smiler, ser litt, og så etter det kan du starte en samtale som ikke begynner med hei, men med noe annet.

 

Du skal bidra med noe. 'Hei' bidrar med et spørsmålstegn og da er du underlegen i hennes tanker.

 

'Hei' er spørrende. Du skal ikke være spørrende, alt som er spørrende setter spørsmålstegn ved henne, og når du er spørrende så er du også 'usikker' på noe. Hei er et negativt ord i den forstand.

 

Men det betyr ikke at du ikke kan hilse på henne, men finn en bedre måte å hilse på. Jeg kan garantere at et smil fungerer som bedre hilsning enn hei.



Anonymous poster hash: 98e31...e2b
Lenke til kommentar

 

Å si hei så tror sikkert jenta at du skal spørre henne om noe, kanskje retningen til en butikk i nærheten, eller om hun vet klokkeslettet.

 

Det beste vil være om du går sakte rundt om henne, smiler, ser litt, og så etter det kan du starte en samtale som ikke begynner med hei, men med noe annet.

 

Du skal bidra med noe. 'Hei' bidrar med et spørsmålstegn og da er du underlegen i hennes tanker.

 

'Hei' er spørrende. Du skal ikke være spørrende, alt som er spørrende setter spørsmålstegn ved henne, og når du er spørrende så er du også 'usikker' på noe. Hei er et negativt ord i den forstand.

 

Men det betyr ikke at du ikke kan hilse på henne, men finn en bedre måte å hilse på. Jeg kan garantere at et smil fungerer som bedre hilsning enn hei.

 

Anonymous poster hash: 98e31...e2b

 

hehe du leser tankene mine ;) , akkurat det jeg tenkte hei funker litt spørrene.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel heller hvordan du sier det og om du sier noe etterpå.

 

Det kan virke rart, fordi det er ikke vanlig at man sier hei til folk sånn. Det er uventet.

 

Men det kan også være rart på en god måte.

 

 

Ikke overtenk ting, just do.

 

 

Prøv og du vil lære av det, hvis du er åpen for lærdommen. Forhåpentligvis vil du lære at et hei ga deg mer enn du kunne håpet på.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...