Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen spørsmål til gutta… (og jenter)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det slik at dere trekker dere unna dersom jenta sier at hun har fått følelser for deg, hvis dere ikke kan helt gjengi det samme tilbake enda? Eller utnytter dere det at hun har fått føleler for deg?

 

Noen trekker seg kanskje unna, mens andre ignorerer det hele.. hva gjør du?

 

2. Jeg har vært litt på dealern med en gutt.. har klart og mast en del, og sendt superpinlige meldinger til han. Er redd for at jeg har ødelagt for meg selv nå. Vet at han har likt meg… kan jeg "redde" dette ved å holde litt lavprofil nå fremover?

 

Takk



Anonymous poster hash: a3e4b...8fc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du spør om er jo i forhold til et scenario der gutten ikke kan gjengi de samme følelsene.

 

Isåfall ville jeg realistisk sett blitt paff, gjerne ordløs. Og tenkt på hvordan jeg skulle si noe uten å lyve (si jeg hadde de samme følelsene), men samtidig noe som ikke ville ha satt en total demper på stemingen.

 

Slikt kan komme over tid, det tar tid og man må bare lytte til følelsene.

 

 

Som sagt, hva jeg hadde sagt, hva jeg burde sagt osv. vet jeg ikke. Det hadde sikkert blitt noe som kom ut litt feil. Fordi man vil jo ikke ødelegge noe på dette tidspunktet når det er sjanse for at man vil føle det samme senere.

 

 

Det kan gjerne være lettere om du formulerer det på en måte at det er noe du ønsker å si, men at du samtidig ønsker å fortsette å tilbringe tid sammen og gi det tid, slik at eventuelt den andre får tid ogås. Fordi det er ikke slik at man føler det samme til enhver tid, men det trenger jo ikke å bety at alt håp er ute. Det er bare slik ting fungerer. Anonymous poster hash: 9f5a6...06b

Lenke til kommentar

Du gjør deg veldig sårbar når du gjør sånne dumme ting som du gjorde, det å sende veldig pinlige meldinger. Det er sikkert noen stusselige gutter og menn som liker sårbare jenter.

 

Jeg liker ikke jenter som er sårbare.

 

Det er fullstendig turn-off hvis jeg var into en jente, og hun ble klengete. Fullstendig turn-off.

 

Og husk; Hvis han ikke er gira på noe forhold så er det fordi du ikke er bra/pen nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du gjør deg veldig sårbar når du gjør sånne dumme ting som du gjorde, det å sende veldig pinlige meldinger. Det er sikkert noen stusselige gutter og menn som liker sårbare jenter.

Alle som ikke deler din smak er stusselige, got it.

 

Og husk; Hvis han ikke er gira på noe forhold så er det fordi du ikke er bra/pen nok.

Hva er formålet ditt med dette utsagnet? Å lansere din egen personlige teori om den universelle bra/pen skalaen? Eller følte du bare for å tråkke litt ekstra på henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du gjør deg veldig sårbar når du gjør sånne dumme ting som du gjorde, det å sende veldig pinlige meldinger. Det er sikkert noen stusselige gutter og menn som liker sårbare jenter.

 

Jeg liker ikke jenter som er sårbare.

 

Det er fullstendig turn-off hvis jeg var into en jente, og hun ble klengete. Fullstendig turn-off.

 

Og husk; Hvis han ikke er gira på noe forhold så er det fordi du ikke er bra/pen nok.

TS:

 

He he, dette var jo rimelig spesielt skrevet. Så fint for deg. Slike som ikke takler situasjoner som dette, er uansett ikke noe for meg. For meg, virker det heller som om du prøver å fremstå som en "drittsekk" selvom du innerst inne er det motsatte, ha ha. Det tiltrekker ikke jenter, forresten...

 

Anonymous poster hash: a3e4b...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det er en sjangse for at gutten også kan utvikle følelser senere selvom jenta har berettet om sine følelser til han, før han har rukket og fått følelser? For jeg tenker mange kanskje ville blitt skremt..

 

 

Anonymous poster hash: a3e4b...8fc

Så klart er det det. ;)

 

Men igjen, det kommer an på hvor pågående du er. Jeg personlig hadde satt pris på at du bare var deg selv.

 

Men noen kan sikkert bli litt skremt hvis du sier det og etterpå forventer at de skal si noe tilbake. Om man ikke var forberedt på noe slikt så kan det bli kleint, fordi man ikke ønsker å si noe som gjør den andre lei seg. Slik jeg ser det er det beste å si det på en slik måte at det ikke blir kleint. Anonymous poster hash: 9f5a6...06b

Lenke til kommentar

Du gjør deg veldig sårbar når du gjør sånne dumme ting som du gjorde, det å sende veldig pinlige meldinger. Det er sikkert noen stusselige gutter og menn som liker sårbare jenter.

 

Jeg liker ikke jenter som er sårbare.

 

Det er fullstendig turn-off hvis jeg var into en jente, og hun ble klengete. Fullstendig turn-off.

Jaja, hver sin smak...

 

Mitt inntrykk er at det er et fåtall som synes dette er turn-off, og at det heller er sånn at det er sårbare og usikre gutter som er turn-off for jenter. Så klart, klengete kan jo bety så mangt. Men jeg tolker det ikke sånt at det er ene og alene det du mener her.

 

 

Og ser heller ikke hvordan gutter blir stusselige om de liker såkalt sårbare jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...