Gå til innhold

Nära havet vill jag bo....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her lurer jeg på om livbåten er fluktmulighet for beboerne i husene ? ...

 

En god dokumentasjon av kystens tettsteder som nå fortetter boligstrøkene ved å fylle ut grunne bassenger (Habitater for mange gruntvannsorganismer), bygge høye boliger og stenge utsikten for de bakenforliggende. - Her inntil en molo av eldre modell, ser det ut til.

 

Tiltalende blå valører, men muligens litt tomt i forgrunnen - noe som kanskje hadde blitt bedre ved bruk av saksa ...

 

Flott!

 

Vh.

Lenke til kommentar

Her lurer jeg på om livbåten er fluktmulighet for beboerne i husene ? ...

 

En god dokumentasjon av kystens tettsteder som nå fortetter boligstrøkene ved å fylle ut grunne bassenger (Habitater for mange gruntvannsorganismer), bygge høye boliger og stenge utsikten for de bakenforliggende. - Her inntil en molo av eldre modell, ser det ut til.

 

Tiltalende blå valører, men muligens litt tomt i forgrunnen - noe som kanskje hadde blitt bedre ved bruk av saksa ...

 

Flott!

 

Vh.

 

Takk for den konstruktive og hyggelige tilbakemeldingen, Olav !

Jeg kunne nok heller fått med mere himmel og derav mindre forgrunn for jeg vil gjerne beholde bildeformatet :)

Lenke til kommentar

Når man ser på motivet og tenker format så kunne du jo her ha kutta både oppe og nede, men slett ikke nødvendig.

Er den brygga eller hva det nåe er der ute på høyrevingen så dårlig at den må ha en livbåt hengende i davitene sånn for sikkerhets skyld?

Jeg tenker muligens et kutt ute til høyre for å fjerne det mørke elementet i bildekanten. men sånt er det vel bare meg som reagerer på.

Lys, skarphet, farger, detaljer etc. etc. sitter hvertfall som det skal.

 

Roar

Lenke til kommentar

Når man ser på motivet og tenker format så kunne du jo her ha kutta både oppe og nede, men slett ikke nødvendig.

Er den brygga eller hva det nåe er der ute på høyrevingen så dårlig at den må ha en livbåt hengende i davitene sånn for sikkerhets skyld?

Jeg tenker muligens et kutt ute til høyre for å fjerne det mørke elementet i bildekanten. men sånt er det vel bare meg som reagerer på.

Lys, skarphet, farger, detaljer etc. etc. sitter hvertfall som det skal.

 

Roar

 

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Roar ! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...