GroKoDilla Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Hei - du trenger igrunnen ikke signere så mye mer, du ;-) Ser jo rimelig greit hva som kommer fra deg ;-) Artig bilde! Jeg ville kanskje "støvsugd" bildet litt mer for å få vekk de hvite kornene rundt forbi...
Gjest member-296438 Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Hei - du trenger igrunnen ikke signere så mye mer, du ;-) Ser jo rimelig greit hva som kommer fra deg ;-) Artig bilde! Jeg ville kanskje "støvsugd" bildet litt mer for å få vekk de hvite kornene rundt forbi... Takker og bukker:-) Når det gjelder signatur, så er det vel at jeg bare synes det er gøy med foto. Det kan jo gi seg diverse utslag..... Enig ang. støvsuging, men i min iver, så har jeg en tendens til å glemme å slå den på.......
Roar Kneppen Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Kanskje hadde tittelen "HØL" med tjukk L vært en alternativtittel her. Man får faktisk litt følelse av å se litt forskjellig hva dybde og flat til avrundet angår hvis man sitter og ser på det en stund med fare for å bli litt rar i hue. Igjen godt sett og tatt. roar
Gjest member-296438 Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Kanskje hadde tittelen "HØL" med tjukk L vært en alternativtittel her. Man får faktisk litt følelse av å se litt forskjellig hva dybde og flat til avrundet angår hvis man sitter og ser på det en stund med fare for å bli litt rar i hue. Igjen godt sett og tatt. roar Takker for kommentar, Kneppen:-) Egentlig HøL i hue med sånne bilder, men sånn er det når det går rundt oppi dær.........
luistheghost Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Dette ble mye geometri, - sirkler og ovaler formet i en trekant fra et Kvadratur. Heldigvis har jeg et slags perspektiv å forholde meg til, men aner ikke hvor jeg ender ... Artig Vh.
Gjest member-296438 Skrevet 29. oktober 2014 Skrevet 29. oktober 2014 Dette ble mye geometri, - sirkler og ovaler formet i en trekant fra et Kvadratur. Heldigvis har jeg et slags perspektiv å forholde meg til, men aner ikke hvor jeg ender ... Artig Vh. Takker:-) Skal jo ha det litt artig og......
Anbefalte innlegg