Gå til innhold

Kantina

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Gjest member-296438
Skrevet

Kantina

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - du trenger igrunnen ikke signere så mye mer, du ;-) Ser jo rimelig greit hva som kommer fra deg ;-) Artig bilde!

Jeg ville kanskje "støvsugd" bildet litt mer for å få vekk de hvite kornene rundt forbi...

Gjest member-296438
Skrevet

Hei - du trenger igrunnen ikke signere så mye mer, du ;-) Ser jo rimelig greit hva som kommer fra deg ;-) Artig bilde!

Jeg ville kanskje "støvsugd" bildet litt mer for å få vekk de hvite kornene rundt forbi...

Takker og bukker:-) Når det gjelder signatur, så er det vel at jeg bare synes det er gøy med foto. Det kan jo gi seg diverse utslag..... Enig ang. støvsuging, men i min iver, så har jeg en tendens til å glemme å slå den på.......

Skrevet

Kanskje hadde tittelen "HØL" med tjukk L vært en alternativtittel her.

Man får faktisk litt følelse av å se litt forskjellig hva dybde og flat til avrundet angår hvis man sitter og ser på det en stund med fare for å bli litt rar i hue.

Igjen godt sett og tatt.

roar

Gjest member-296438
Skrevet

Kanskje hadde tittelen "HØL" med tjukk L vært en alternativtittel her.

Man får faktisk litt følelse av å se litt forskjellig hva dybde og flat til avrundet angår hvis man sitter og ser på det en stund med fare for å bli litt rar i hue.

Igjen godt sett og tatt.

roar

Takker for kommentar, Kneppen:-) Egentlig HøL i hue med sånne bilder, men sånn er det når det går rundt oppi dær.........

Gjest member-296438
Skrevet

Dette ble mye geometri, - sirkler og ovaler formet i en trekant fra et Kvadratur. Heldigvis har jeg et slags perspektiv å forholde meg til, men aner ikke hvor jeg ender ...

Artig :)

Vh.

Takker:-) Skal jo ha det litt artig og......

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...