Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har aldri brukt nettdating før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Badoo funker veldig bra..

 

Må informere om ein annen ting. Nettstedet som heiter vip-adult.com......eller adult-chat24.com er 100% falske...di bruker ansatte til å chatte med betalende medlemer. Om noen som leser dette er i tvil..så er det enkelt å finne ut av på egenhånd. Søk ip lookups og navnet på di nettstedene jeg nevnte isted. Da får du opp ei liste over deres domener som faktisk er over 20 stk eller noe...alle har forskjellige navn men er samme nettstedet.. lag da flere profiler og send samme bilde av deg selv til samme profilen å se hva som skjer...skjønner det med ei gang at d brukker ansatte...står også i villkåra deres..men er skrevet på et slik viss at det ikke er så lett å forstå

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mann på 22 år her. Brukt nettdating av og på siden 16-årsalderen.  

Tinder og hot-or-not(usikker på navnet, ikke brukt selv) er typisk app-tjenester som er mer overfladisk, man ser et bilde og pittelitt tekst og kan si "ja eller nei", og om to personer sier ja til hverandre blir begge informert og man kan chatte. Her er det nok mange som bare "er" og ikke nødvendigvis mange som tar så seriøst, men kjærlighet (evt. sex) kan jo finnes over alt. Har fått et rent sex-treff (eneste ever) på Tinder samt et lengre "puleforhold". 

Okcupid er hakket mer avansert, den er internasjonal og veldig mye brukt i USA blant annet. Her kan man fylle ut masse info om seg selv og i tillegg svare på en drøss med multiple choice spørsmål, som vha en algoritme vil genere en matchprosent mellom deg og alle andre brukere som alltid er synlig. Det er alle mulige spørsmål fra "kan du tenke deg å få barn?" til "hva synes du om folk som har sandaler og sokker?", så det er jo litt så som så. Men man kan "lære" ganske mye om folk. Du kan også se hva alle andre har svart på spørsmål som du selv har svart på. Kun møtt én person via okcupid, vi matchet 96% så jeg tok like godt kontakt. Gikk ikke veien, men sånn er det. Siden virker ok, overraskende mange brukere her i Bergen. Men som med alle datingsider skal det mye til før folk gidder å møtes. 

Ellers har du gaysir, som egentlig er myntet på LHBT-personer men det fins også bifile/heterofile, og siden i seg selv er bra laget. Man får mye selv som gratismedlem, samme gjelder okcupid. Flere av mine beste venner i dag og eksen min traff jeg faktisk på gaysir, desidert den siden jeg har hatt mest hell med, ironisk nok. Jeg er hetero. Sukker tror jeg er ålreit, men den er ganske ubrukelig om du ikke er villig til å betale. 



Anonymous poster hash: a1f93...178
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...