Gå til innhold

Razer orbweaver erfaringer


Anbefalte innlegg

Vurderer om jeg skal kjøpe meg en slik i dag!

 

Har allerede et corsair k90 med cherry mx red. Supert tastatur, men jeg har en tendens til å missclicke når jeg spiller spill med mange hotkeys (mmo's).

 

Synes orbweaver virker bra og kvaliteten er definitivt rå!

 

Noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Razer Orbweaver Elite fra den kom ut på markedet til nå. Hadde vært på jakt etter et mekanisk game keypad til gamingstolen lenge, så ble glad da jeg kom over denne.

 

Nå har jeg brukt Orbweaver Elite litt over ett år og det er 4 ting som plager meg:

 

1. SPACE-knappen på tommelfunksjon er av elendig kvalitet, denne blir det slark i etter en stund, mekanismen blir også fort slitt slik at man må trykke hardere etter vært. Dette ble en sann plage, endte med å rive den av i et lite raserianfall. Har ikke savnet den knappen siden. Valgte heller å bruke den øverste knappen på tommelfunksjonen som SPACE-knapp.

 

2. HAT-funksjonen på tommel-del er oversensetiv, umulig til å bruke til noe viktig, her skulle Razer byttet de ut med vanlige knapper istedet for den HAT-funksjonen som er der nå.

 

3. Tommelfunksjonen er justerbar, kan stilles inn/ut etter hvor stor/liten tommelen din er. Denne blir det veldig slark i etter vært som tiden går.

 

4. Hvorfor ved Kroms knokler lager Razer denne ikke i en trådløs version??.

 

Nå har Razer komt ut med en annen version av Orbweaver: Orbweaver Stealth. Denne har fått ny type mekaniske taster men vet ikke om de har forandret noe annet, så ville sjekket det ut.

 

Ellers er jeg stort sett fornøyd med Orbweaver Elite.

Endret av JetzBullet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...