Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få jenta til å like meg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær deg selv! Finnes ikke noe annet bra råd. Liker hun ikke den du er så er det ikke noe å satse på.

som regel så er jeg meg selv hele tiden jeg tøffer ikke seg hvis jeg ser henne eller noe. andre probleme er at jeg kjenner ikke henne :/ . så jeg tror det er vanskelig for henne å se hvem jeg er :/

Lenke til kommentar

Jeg ser problemstillingen din, og så sært som dette høres ut (trodde aldri jeg skulle si noe sånt sjøl) så tror jeg det er best å starte på facebook. Det er vanvittig kleint å bryte inn i en jentegruppe som du ikke kjenner i det hele tatt på skolen i den alderen der, og jeg tror helt alvorlig den beste måten er å starte på facebook. Da får hun deg hvertfall på radaren også kan du eventuelt ta det videre på skolen.

Lenke til kommentar

Jeg ser problemstillingen din, og så sært som dette høres ut (trodde aldri jeg skulle si noe sånt sjøl) så tror jeg det er best å starte på facebook. Det er vanvittig kleint å bryte inn i en jentegruppe som du ikke kjenner i det hele tatt på skolen i den alderen der, og jeg tror helt alvorlig den beste måten er å starte på facebook. Da får hun deg hvertfall på radaren også kan du eventuelt ta det videre på skolen.

Men ikke være altfor frampå. Anonymous poster hash: 44bd0...5c6
Lenke til kommentar

Hvis dere er venner på Facebook, så kan du jo snakke om noe relevant som har skjedd i det siste som angår dere begge - f.eks. "Åh, matteprøven var vanskelig," men siden dere ikke går på samme trinn kan det være problematisk. Jeg syns pokeideen er fin jeg :) bare sånn "Oi, haha, kom borti pokeknappen, sorry ;)" og da er hun sikkert sånn "Hahhaha, går fint :)" og da kan du følge opp med "Hva skjer?" Osv :) blir braa dette!

Lenke til kommentar

Jeg ser problemstillingen din, og så sært som dette høres ut (trodde aldri jeg skulle si noe sånt sjøl) så tror jeg det er best å starte på facebook. Det er vanvittig kleint å bryte inn i en jentegruppe som du ikke kjenner i det hele tatt på skolen i den alderen der, og jeg tror helt alvorlig den beste måten er å starte på facebook. Da får hun deg hvertfall på radaren også kan du eventuelt ta det videre på skolen.

kjempe god i det :) takk for svare

Lenke til kommentar

Tingen her er at om du bryter deg inn i en jentegruppe du absolutt aldri har snakket med, for å si hei til denne ene jenta, kan jeg nermest garantere deg at de vil oppfatte deg som sær. Derfor mener jeg du burde enten starte på facebook eller når hun er alene på skolen.

 

Det er kleint uansett, livet er hardt og om du virkelig vil ha hun så må du dessverre jobbe for det.

Endret av snoopysnoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...