CancerKen Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Heisann, jeg har lenge gått å lurt på om jeg skal investere i et webcam. Jeg lurer på om noen har erfaringer med spesielle modeller (enten positive eller negative) som de har lyst å dele. Jeg ser også etter hvor det er billig å kjøpe webkamera, så hvis noen har noen butikker eller tilbud å anbefale, så ville det vært veldig fint :-)
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Dette er helt forjævlig bra! Bilde kvaliteten er svinaktig god og det går helt flytende når du filmer.
CancerKen Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Det var faktiskt akkurat det jeg tenkte å kjøpe... men jeg så at det var billigere på www.itbutikken.no! Men det webcamet virker over MSN right? Er nybegynner jeg ser du!
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Jeppers, alle webkameraer fungerer over MSN
Noty Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Dette er helt forjævlig bra! Bilde kvaliteten er svinaktig god og det går helt flytende når du filmer. Kan selv anbefale det kameraet. Fungerer til alt av program jeg har prøvd på.
bergangster Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Er mikrofonen noe særlig bra på det kameraet? Vurderer å kjøpe et slikt sammen med et Logitech Premium Stereo USB Headset 30, men om det ikke er skrikende nødvendig dropper jeg headsetet. Funker det forresten forresten til f. eks. winamp og film? (Headsetet altså)
Battone Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Dette er helt forjævlig bra! Bilde kvaliteten er svinaktig god og det går helt flytende når du filmer. Kjøpte det kameraet selv for ett par uker siden
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 Er mikrofonen noe særlig bra på det kameraet? Vurderer å kjøpe et slikt sammen med et Logitech Premium Stereo USB Headset 30, men om det ikke er skrikende nødvendig dropper jeg headsetet. Funker det forresten forresten til f. eks. winamp og film? (Headsetet altså) Mikrofonen er helt sjukt bra, tar opp lav hvisking i rommet. Første gang jeg så dette kameraet ble jeg mektig imponert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå