Gå til innhold

Sensual Shadow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd du ikke har fått mer kommentarer på det første bildet ditt her på forumet. Det kan godt være pga man vegrer seg for å kommentere pga akttilsnittet i dette bildet - antall klikk tyder iallefall på at du fanger oppmerksomhet her :)
Personlig liker jeg akt i en sublim kontekst - og her er du langt på vei. Jeg føler liten sensualitet (ref tittel) ved å betrakte bildet fra mitt persepsjonsmessige ståsted, men heller mot en antatt formidling av selvbilde elementer - som like gjerne gjelder menn som kvinner.
Mine personlige forbedringsforslag ville da vært å croppe bort genitaliene og beholdt det kvadratiske formatet - for man trenger jo bare å følge modellens selvgranskende blikk for å ta poenget. Taklister og ledninger kune vært fjernet som forstyrrende elementer. Men vegger og tak ellers danner fine kontrastoverganger. Skyggene på kroppen tror jeg faktisk kunne blitt bedre og mykere uten bruk av olje - se nedre del av kroppen. Modellens krop er så symboltung i form av fravær av hår og vekt at man ikke trenger å lesse på noe mer.
mvh
Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar

Jeg tenkte det samme som Jan angående beskjæring da jeg så bildet første gang, men bladde meg videre for å unngå å ordlegge meg feil for nakne kvinner godtas jo lett på fotosider mens menn i tilsvarende lett blir sett på som mer vulgært av en eller annen grunn - kanskje litt omvendt kjønnsdiskriminering der?

Det mørke feltet til venstre i bildet blir noe bastant og gjør bildet en tanke venstretungt.

Kanskje ville en beskjæring så minst halvparten eller vel så det forsvant og bildet ble et stående format som er mer i tråd med modellens oppreiste positur.

 

Roar

Lenke til kommentar

Hei. Takker for tilbakemeldinger. Har gjort ett forsøk på å croppe litt mere, samt fjerne litt "støy" i bildet. Kanskje ble bildet croppet litt lite pga av et underbevist forsøk på å "provosere". Som dere er inne på, så er vel kanskje takhøyden for nakenhet større når det kommer til kvinnelige motiver. Kunne sikkert valgt å gå mere safe med en kvinnelig model. Angående olje, så ser jeg absolutt hva du mener!

 

Roar: Jeg croppet ikke mere av venstresiden, da jeg liker kontrasten den skaper. Men takker for for kritikken.

Lenke til kommentar

Hei. Takker for tilbakemeldinger. Har gjort ett forsøk på å croppe litt mere, samt fjerne litt "støy" i bildet. Kanskje ble bildet croppet litt lite pga av et underbevist forsøk på å "provosere". Som dere er inne på, så er vel kanskje takhøyden for nakenhet større når det kommer til kvinnelige motiver. Kunne sikkert valgt å gå mere safe med en kvinnelig model. Angående olje, så ser jeg absolutt hva du mener!

 

Roar: Jeg croppet ikke mere av venstresiden, da jeg liker kontrasten den skaper. Men takker for for kritikken.

 

Jeg synes V2 ble langt bedre med hensyn til hva vi kommenterte på. Akkurat på dette bildet føler jeg at du vinner en del på å gjøre det hakket mer sublimt - men kjør på - jeg elsker provokativ foto :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...