TheKims Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Finnes jo hybrid disker som ikke koster skjorta. Den er ikke like kjapp som en ren SSD, men betydelig raskere enn en standard 7200rpm snurredisk. https://www.komplett.no/seagate-desktop-sshd-1tb/794859 1
Strato Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg sier det igjen. Jeg forstår ikke hvorfor du kjøper denne cpu'n om du ikke skal overklokke. Hovedkort som ikke er z87 eller z97 lar deg ikke overklokke uten å nedgradere bios til en gammel versjon...
bayerische Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Har du et bedre forslag til prosessor? Jeg som student får Windows 8.1 Pro til 479 kr.
TheKims Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Har du råd til å gå opp noen lapper, så ville jeg gått for en AMD FX-4350 Den er litt glad i strøm å produserer mere varme enn Intel prossesoren, så ville nok kanskje byttet ut stockviften med noe bedre, men det er jo noe du kan ta på sikt.
Strato Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Eller du kan gå ned til en billigere pentium. Det vil ikke være særlig forskjell på en vanlig pentium og en anniversary uten overklokk. Hele poenget med denne spesialutgaven er at den er laget for entusiaster som overklokker den brutalt for å få ett godt kjøp. Den er ikke et godt kjøp dersom du ikke overklokker den.
Strato Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 AMD X4 750K er vel det beste kjøpet dersom man ikke får utnyttet intel anniversary?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå