Gå til innhold

Surfeabb. formsporadisk bruk - tvilling eller eget abb.?


Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt litt på å kjøpe et abonnement for å kunne bruke på reiser når jeg trenger litt ekstra data. Jeg reiser relativt sjeldent og det vil gå flere mnd mellom hver gang jeg vil ha behov for dette. Lurte derfor på tvilling sim, kjøpe ekstra data for hver enkelt gang, men ser jo at tvilling sim har en fast mndavgift + oppstartsavg. Er det mulig å si opp tvillingsim og aktivere det for hver gang jeg skal ut å reise, eller vil jeg da måtte betale oppstartsavg og vente på nytt tvillingsim for hver gang?

 

Eventuelt finnes det abb. man kan fylle på for hver gang som ikke koster 5kr MB?

 

Har prøvd å bare sette opp hotspot på telefonen og koble med nettbrettene, men føler at det ikke alltid er spesielt optimalt.. Går ofte tregt eller faller ut o.l.

 

Har lurt på å kjøpe et slik modem med sim støtte også, noen som har erfaring med kontra sette opp hotspot på mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chili Kontant har en makspris på 10 kr/dag for data. Du må fylle på minst 75 kr hver 9. måned. Hvis du overfører abonnementet fra en annen operatør får du 100 kr ekstra de første 5 gangene du lader.

 

Oppdatering:

Ved nærmere lesing av betingelsene ser det ut til at dataprisene til Chilimobil gjelder opp til 1000 MB/måned. Etter det må man betale pr. MB og hastigheten settes ned.

Endret av dollyduck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...