Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 Ja, alt skal jo pakkes i plast i dag så hvorfor ikke også en brud med bruksanvisning på ryggen. Faktisk så er ikke dette bare fantasi for mange jenter giftes bort til en mann , gjerne en god del år eldre som de aldri har sett før bryllupsdagen. Å illudere at hun blir sendt sammen med andre pakker i container er jo å sette det på spissen, men hvorfor ikke. Jeg ville kutta litt i venstresiden her og latt ramma skjære i containeren for å få en renere kant og heller kompensere med å ta litt til høyre også for å beholde hennes plass i flata som ikke avviker mye fra det gyldne snitt. Roar 1
Gjest member-296438 Skrevet 17. oktober 2014 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om denne måten og formidle et slikt budskap. En viktig problemstilling som definitivt bør belyses. Naken lyshudet dame på pall i dårlig innpakning, er etter min mening et dårlig valg. Synes ikke kompen og sammensetningen av objektene yter tittelen rettferdighet. Hadde fått et vel så bra budskap med en eksotisk jente/dame med klær på. Gjerne tradisjonelle klær som viser deres egentlige opphav. Synes måten damen er fremstilt på, uten en tråd, stjeler det som kanskje skulle være et innspill i en debatt om import av jenter/damer. Synes ikke noe om denne måten og gjøre det på. Kanskje det ikke er jeg som forstår bildet/kunsten riktig, men dette er nå bare min mening. Endret 17. oktober 2014 av member-296438
Anbefalte innlegg