Gå til innhold

Høstgult asketre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser her er det jaggu skutt med Nikon mot kanon(er).

Flott komp der jeg føler kanskje litt vel kraftig lys i det lys grønne. Men vanskelig å dempe det separat her uten å dempe hele bildet. så det får stå som dokumentasjon på hvordan lyset var i eksponeringsøyeblikket.

 

Roar

 

Du har så rett, så rett. dette ble i det lyseste laget, så jeg lastet opp en mer dempet versjon. Den mangler da selvfølgelig det rette "piff"'et, men er mer behagelig på øyne. Takk for kommentar og rettledning, Roar!

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

 

Ser her er det jaggu skutt med Nikon mot kanon(er).

Flott komp der jeg føler kanskje litt vel kraftig lys i det lys grønne. Men vanskelig å dempe det separat her uten å dempe hele bildet. så det får stå som dokumentasjon på hvordan lyset var i eksponeringsøyeblikket.

 

Roar

 

Du har så rett, så rett. dette ble i det lyseste laget, så jeg lastet opp en mer dempet versjon. Den mangler da selvfølgelig det rette "piff"'et, men er mer behagelig på øyne. Takk for kommentar og rettledning, Roar!

 

Mvh,

Walter

Mine erfaringer om at en lysdemping ofte gjør at det blir behageligere å se på og at detaljene kommer bedre fram ser vi av din V2 her. Jeg prøver meg nesten alltid litt fram og tilbake med lyset i slutten av redigeringen for å finne det beste nivå.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...