Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jenta interessert?


Anbefalte innlegg

 

Hei har vært litt med ei jente (litt beskjeden jente) Vi har ikke hatt så mye tid til å finne på ting de ukene som har gått, så kontakten har ikke vært stor. I forige uke hadde jeg prøve på skolen, hun spurte da på facebook om hvordan det hadde gått. Når jeg da skrev til henne, fikk jeg korte svar tilbake. Jeg må liksom styre samtalen. Ut i fra det har jeg ikke hørt noe særlig fra henne, bare fått noen vanlig snapp på snapchat.

 

Er hun interessert i meg? Og hva skal jeg gjøre fremover?

 

Mvh Meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens at hun er interessert i deg. Det virker som hun er nysgjerrig og bryr seg om deg utifra det som du skriver her.

Du skriver at hun er en litt beskjeden jente. Beskjedne er som oftest stille og ikke særlig flinke med ord - starte eller holde samtaler i gang. Kanskje i frykt for reaksjoner eller vansker for å stole på andre, enn seg selv?

Kanskje grunnen til at hun spurte deg var for å få igang en samtale?

Forsett å snakk, finn på flere ting som dere kan gjøre sammen og se hvordan det går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden du er MANN så skal du ta initiativ. Du hørte riktig. Ta på deg ballene og vis at du vil ha henne. Vær ærlig og genuin om du faktisk er kjempenervøs.

 

Du vil ALDRI få vite om hun var interessert i deg om du ikke gjør noe med saken. Spør deg selv; vil du heller bli avvist enn å alltid lure på om hun faktisk likte deg?



Anonymous poster hash: c1743...145
Lenke til kommentar

Jeg var nysgjerrig på det samme en gang. Så som den mannen jeg er, så tok jeg kontakt men det ble ikke spesielt moro så jeg kommer ikke til å ta kontakt med henne igjen. Hvorfor? Fordi hun ba meg om å ikke ta kontakt igjen. Og hun sa at hun ikke hadde noe mer hun ville si til meg.

 

Men det var kanskje enda en shittest? Vel, hvem bryr seg? Det forandrer ingenting. Ikke er jeg nysgjerrig lengre heller, jeg fikk svar på det jeg lurte på.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...