Gå til innhold

Oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker så mye for kommentar, Birger!

:o)

Mvh,

Walter

 

P.S.: Hvor får dere de gole, fine "smilies"ene fra? Jeg må lage mine egne på tastaturet, men de er ikke like gule og pene da...

W

 

Etter at du har skrevet ferdig en setning så trykker du på den lange mellomromtasten og deretter tasten med kolon og til slutt tasten med "Parantes slutt" altså samme vei som nymånen viser seg. Dette gir deg en smiley.

Håper det går bra med å forstå hva jeg mente. :)

Lenke til kommentar

Etter at du har skrevet ferdig en setning så trykker du på den lange mellomromtasten og deretter tasten med kolon og til slutt tasten med "Parantes slutt" altså samme vei som nymånen viser seg. Dette gir deg en smiley.

Håper det går bra med å forstå hva jeg mente. :)

 

O.k. takk for info -- så det er en slags "hemmelig kode" da...står den forklar noen steder her på siden, eller er det bare noe man finner ut etterhvert og må prøve seg frem.

:)

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flott oktoberbilde med høstens flotte farger. Fin fin komp og skarpheten sitter der den skal. Flott igjen!

Ang. Smileys: Hvis du trykker på "Gå til forumtråden" under kommentarfeltet, kan du svare med så mange smileys du vil. Du ser ikonet i toppen av kommentarfeltet (han gule som smiler) :ohmy::eek:;):D
Lenke til kommentar

Oii - Takker også til Pentaxen for kommentar -- som jeg ikke så før jeg skrev kommentar til Birger. O.K. var godt bortgjemt den listen over smilies. Litt vrient også og holde oversikten over kommentarene, hvis det er flere enn det som har plass på 1. siden (må legge til at det IKKE er noen plage akkurat, ikke så ofte man får fler enn 3 kommentar uansett! ;) . Mulig at dere går inn via forumtråden, mens jeg går rett inn i bildekritikken her.

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...