Gå til innhold

Oppvarming til Oktoberfesten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke all verden av utsikt fra kontoret ditt med digre containere etc. nærmest.

Himmelen er grå, men trærne glimter til med litt farger og forteller om høst.

Ikke enkelt å få spennende bilde ut av dette så du har vel fått ut det maksimale.

Når du nevner oktoberfest så går mine tanker til Mynchen og den årlige ølfestivalen.

Det nærmeste vi kommer i Norge er vel "Drekkedagsnatta" på Kongsberg for selv om gruvearbeiderne fra sølvgruvene som kom til byen for å sette den mer eller mindre på hodet er en saga blott så er det da de som fortsatt holder den i hevd.

- om enn kanskje på en noe annen måte.

 

Roar

Lenke til kommentar

Ikke all verden av utsikt fra kontoret ditt med digre containere etc. nærmest.

Himmelen er grå, men trærne glimter til med litt farger og forteller om høst.

Ikke enkelt å få spennende bilde ut av dette så du har vel fått ut det maksimale.

Når du nevner oktoberfest så går mine tanker til Mynchen og den årlige ølfestivalen.

Det nærmeste vi kommer i Norge er vel "Drekkedagsnatta" på Kongsberg for selv om gruvearbeiderne fra sølvgruvene som kom til byen for å sette den mer eller mindre på hodet er en saga blott så er det da de som fortsatt holder den i hevd.

- om enn kanskje på en noe annen måte.

 

Roar

 

Takker, Roar! :)

Kan trøste meg med at jeg har hjørnekontor med utsikt mot både vest(dette bildet) og syd. Dog er utsikten sydover for det meste mot diverse næringsbygg/verftsområde etc, så trøsten blir vel fattig i manges øyne., men ikke i mine! ;)

 

Ja Oktoberfesten i mer øl-rike omgivelser går det gjetord om.

Kjenner noen som pleier å reise dit, og de kommer ikke akkurat "lettet" tilbake... :)

PS!

De har det visst utrolig kjekt, da.... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...