Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så, for øyeblikket så ser det helt dødt ut på HWBot.

Ser ut som det ikke er mange som er aktive lenger.

 

Eneste jeg som høster poeng for laget de siste månedene.

Karnsje en eller to andre som har lastet opp resultater.

 

Kunne en av de gamle teamkapteinene kontakte meg,eller gi seg til kjenne her så vi kan enten få satt i gang en ny stemmerunde på Team Kapteiner eller bare avslutte teamet hvis det ikke lenger er interesse for Teamet.

 

Jeg tror vi var helt oppe blandt top 10 Team back in the days.

Kan vel skylde litt på meg selv også som måtte slutte pga familiesituasjon

 

Er det mulig å dra igang OC Team Norway igjen? Hadde vært morro, derfor jeg lufter litt tanker her

 

http://hwbot.org/team/oc_team_norway/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Hwbot er verdens største overklokkings samfunn samlet under ett på Hwbot.org.

Der er det databaser for overklokking med allt mulig av hardware,gammelt og nytt. Der finnes det benchmarker for cpu,gpu,hovedkort,minne og hardisk

 

Eksempel:

Vi her på diskusjon.no startet teamet "Oc Team Norway" og ble med på Hwbot, for noen år siden var overklokkingsdelen av forumet her mye mere aktivt, vi hadde mange flinke og aktive folk som delte kunnskap, overklokka allt som kunne overklokkes, vi hadde mange små konkuransser, vi var store (sett under datidens standard)

 

Hwbot ble et samlings sted for alle, ettersom vi da fikk et felles sted å laste opp scores av benchmarker kunne vi så samle alle benchmarker på et sted og sådan ha bedre oversikt.

 

Så,da ble det lettere å kunne se, hvem har den høyeste eller laveste cpu overklokken av ex. en i5 2500K i verden,eller norge,eller i Team Oc Norway.

 

Det ble dannet profesjonelle overklokkingsteam, det ble dannet team bestående av overklokkere ifra forskjellige land, så man har mange muligheter.

Tingen er, Hwbot samlet overklokkings samfunnet under ett tak.

Hwbot er for alle, du trenger ikke engang å være med i et team for å poste resultater på Hwbot.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...