Gå til innhold

Beste batteritid?


Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

Har nå en Lumia 1020 som jeg elsker pga kameraet. Elsker den ikke like mye for batteritiden.

Så jeg vurderer å skaffe en telefon til som har batteritid og specs som er like imponerende. Bryr meg mye om kamera, at den er lett og slank og at den har god lyd i øretelefonene.

 

Ikke så store som disse Note telefonene, men helst 5 tommer eller mindre.

 

Noen som har et godt tips til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå en Lumia 1020 som jeg elsker pga kameraet. Elsker den ikke like mye for batteritiden.

Så jeg vurderer å skaffe en telefon til som har batteritid og specs som er like imponerende. Bryr meg mye om kamera, at den er lett og slank og at den har god lyd i øretelefonene.

 

Ikke så store som disse Note telefonene, men helst 5 tommer eller mindre.

 

Noen som har et godt tips til meg?

Ta ein kikk på oversikten her fra Phone arena ignorer tittelen, det er oversiktane under du er interessert i. Her kan du legge til forskjellige telefonar du kan vere interessert i.

 

Her ville jo Sony Xperia Z3 compact vera eit alternativ for deg, med sine 4,6" og den beste, eller i allefall heilt i topp, på batteritid.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå en Lumia 1020 som jeg elsker pga kameraet. Elsker den ikke like mye for batteritiden.

Så jeg vurderer å skaffe en telefon til som har batteritid og specs som er like imponerende. Bryr meg mye om kamera, at den er lett og slank og at den har god lyd i øretelefonene.

 

Ikke så store som disse Note telefonene, men helst 5 tommer eller mindre.

 

Noen som har et godt tips til meg?

Hadde en L1020 selv inntil to dager dager siden. Elsket telefonen, men ikke helt fornøyd med batteritiden.

Lillebror har en Xperia Z2, hvor batteritiden holder i nesten to dager.. Han legger seg ihvertfall uten å ha ladet telefonen hver dag. Ganske godt kamera på den! Den er god på det punktet L1020 sviktet litt, makro-fotografi. Fargene på kameraet til Z2 er ganske spot-on, min egen mening, og det tar veldig godkjente bilder på auto. Skjermen er kanskje litt stor, ift. til dine ønsker, men slenger med en vouch for den!

 

Selv ser det ut som jeg går for en 930 idag, da jeg har forelsket meg i WP. Litt skuffende på apps siden, men er lei både iOS og android, eller ihvertfall gøy med noe annet! :)

 

- Mr.P

 

EDIT: skriveleif.

Endret av Pj0ter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-169651

Kommer nok ikke til å kjøpe Sony igjen etter å ha hatt all verdens problemer med Z1 Compact. Det ville liksom ingen ende ta, og det var synd for på papiret var det min ideelle telefon.

 

Leser allerede nå på dette forumet at folk opplever mye rart med Z3 compact. Skuffende av Sony altså.

Lenke til kommentar

Iphone 5s har vertfall ikke noe bra batteritid :p så ikke kjøp den ;) Snakker med erfaring :(

Tja...

 

Min iPhone 5s har nå stått på i nesten to døgn, ringt noen telefoner, sendt mange meldinger, surfet en del...ja, sånn ganske vanlig bruk. Fortsatt over 50% batteri igjen etter snaut to døgn. Ikke så aller verst, men det kan godt hende det finnes noen som varer lenger.

 

For min del holder det å komme gjennom en dag. At telefonen ligger til lading om natta er helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...