Gå til innhold

Headset til ASUS Maximus Z97 Hero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler at du kjøper ett dedikert lydkort istedet, da du får mye bedre lyd. Jeg kan anbefale ASUS Xonar Essence STX II. Når det gjelder headset som er bra til både gaming og musikk anbefaler jeg at du går for Sennheiser G4ME ZERO BLACK Closed eller Sennheiser G4ME ONE BLACK Open. Forskjellen mellom disse er at den første jeg nevnte er lukket. Det vil si at den ikke slipper inn bakgrunns støy sånn som feks viftestøy, men lydene høres ut som om dei kommer fra innsiden av hodet ditt, altså ikke som om dei er rundt deg i rommet. Spiller du med surround sound vil du merke at det er vanskeligere å høre hvor lyder kommer fra med ett lukket headset. Ikke umulig, men vanskeligere.

 

 

Den andre er åpen og slipper inn bakgrunns støy. Fordelen med den er at lydene høres mer realistiske ut, spesielt når du hører på film eller spiller med surround sound (lydkortet jeg nevnte har virtual surround sound). Det høres mer ut som om lydene er i rommet rundt deg istedet, altså høres det ikke så "lukket" ut.

Endret av The Priest of YouTube
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...