Gå til innhold

forskjell på xp pro og home?


krister461

Anbefalte innlegg

hjemme sitter jeg med xp pro engelsk, og det har fungert glitrende de månedene jeg har hatt det...en liten oppdatering av isdn- og skjermkort-drivere så var alt oppe og gå! jeg har en gammel tci-maskin som er oppgradert til p3 600...og den har ikke låst seg en eneste gang siden jeg oppgraderte til xp...

 

men, damen min har 50-dagers gammel bærbar hp omnibook xe3 med xp home norsk, og den låser seg regelmessig...

 

er det forskjeller i stabilitet på home og pro som forårsaker forskjellen, eller er det andre ting? noen synspunkter?=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-20 17:45, krister461 skrev:

hjemme sitter jeg med xp pro engelsk, og det har fungert glitrende de månedene jeg har hatt det...en liten oppdatering av isdn- og skjermkort-drivere så var alt oppe og gå! jeg har en gammel tci-maskin som er oppgradert til p3 600...og den har ikke låst seg en eneste gang siden jeg oppgraderte til xp...


men, damen min har 50-dagers gammel bærbar hp omnibook xe3 med xp home norsk, og den låser seg regelmessig...


er det forskjeller i stabilitet på home og pro som forårsaker forskjellen, eller er det andre ting? noen synspunkter?=)


 

Det er ikke forskjeller i stabilitet på Home og PRO. Det er samme operativsystemet. Eneste forskjellen er litt funksjonalitet som er tatt bort.

 

At maskina låser seg skyldes nok andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...