PaulieMan75 Skrevet 24. september 2014 Skrevet 24. september 2014 Breathtaking! Jeg ville personlig sett at himmelbrua endte i noe (tårn?), blir nesten redd for dama slik bildet nå er. Mvh Pål
Fotofashion Skrevet 24. september 2014 Forfatter Skrevet 24. september 2014 Den går til andre sia av fjellet
Jone Haakonseth Skrevet 24. september 2014 Skrevet 24. september 2014 Herrlig bilde, drar meg inn mot senter, en klar 10`er i min bok.
Anbefalte innlegg