Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ett lite spørsmål!


Anbefalte innlegg

hehe joda, har da ett lite spørsmål!

 

traff da ei jente igår som jeg hadde avtalt å treffe for å prate litt mens hun ventet i byen på de hun skulle kjøre hjem som var på fest.

 

og rett etter midnatt så sa vi hadet og dro hvert til vårt.

Vi har pratet en stund gjennom snapchat men dette er første gangen vi har møtt hverandre da.

 

og helt sånn tilfeldig av alle ting så våknet jeg rundt halv fire i natt, og bare ett par minutter etter at jeg våknet så tikket det inn ei melding fra hun, der hun sa hun endelig var kommet hjem og ønsket meg god natt :)

trøtt som jeg var så klarte jeg bare å stable sammen setningen "god natt og sov godt" til hun :p

 

har sendt henne ett par god natt meldinger før når vi har pratet på kvelden.

men er første gangen jeg plutselig får ei melding midt på svarte natten av hun.

og jeg ble jo drit glad for det selvfølgelig :)

 

men etter den meldingen har jeg ikke klart å få sove igjen hehehehe

skal innrømme å si at hun har sneket seg inn i hodet på meg nå :p

 

begynner nesten å lure på om jeg begynner å bli litt sånn små forelska igjen nå :wee: Noe som skremmer meg litt med tanke på at dette er første gangen jeg har møtt hun.

 

noen som har noen tips nå til hva jeg kan gjøre nå?

har ikke lyst å drite på draget på en eller annen måte nå, da jeg er litt interessert i hun også da hehe :green:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun kjørte ikke tilnærmet = null alkohol + god natta melding kl. 4 = noe sier meg hun er interessert ja

 

enkel matte

Kan si med sikkerhet at hun ikke er interessert :/

Så da slipper jeg å kaste vekk mer tid på det.

Tror jeg legger datinga på hylla for en stund fremover nå, for dette funker bare ikke lenger for meg

Lenke til kommentar

Hahaha

Er 25 og er egentlig bare alltid usikker på meg selv :/

Er der problemet ligger tror jeg.

Og så er jeg aller mest lei av de som bare sier til meg at de gjeeerne vil treffe meg igjen og som hele tiden etter det bare sier at de aldri har tid.

 

Så jeg tror jeg heller bare fortsetter å fokusere på jobben slik jeg alltid har så slipper jeg flere skuffelser nå!

Er bare lei folk som lover det ene og det andre nå!

Pluss at jeg gidder ikke lenger å bruke tid på folk som aldri har tid til å i det hele tatt kunne treffe meg, om det så bare hadde vært over en kopp kaffe

Endret av Skauen89
Lenke til kommentar

Du trenger ikke være så skråsikker med en gang. Etter min erfaring kan det ta lang tid før følelser for utvikler seg. Godt mulig det kunne blitt noe mellom dere hvis du hadde gitt det tid. Altså god tid til å bli kjent, en lang rekke dates. Da vil du og med større sikkerhet kunne føle om dere har det fint i hverandre selskap og det blir mye lettere å tolke signalene.

Men om du selv har følelser for denne jenta erdet lettå bli litt "Blind". At du ikke klarer å skjønne at hun faktisk er interessert.

 

Det er klart at hvis du føler det går verre og verre for hver gang, så er det kanskje ikke så mye å gjøre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...