Gå til innhold

Nvidia System Utilities v.1.0 ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lastet utilities et par ganger nå men underinstallering får jeg en feil melding

"1155:File D:\zip\NVSU 1.00 .00\ISScript8.MSI not found" Og så stopper installeringen.

Hmmm,,,, Og jeg som ikke har MSI kort engang.Noen som har noen tips på løsning eller hva jeg burde prøve? :shrug:

Lenke til kommentar

Funker fint for meg, klokka først min XP2600+ opp til 250 FSB, så ned til 200, og tilslutt 166...

Jeg skulle se hvor kald cpu ble...

Plutselig kom den stygge bluescreenen, og "dumping av fysisk minne"

Men bluescreen er jo ikke programmets feil da...

 

Men skal det være slik at man ikke kan accesse alle sider eller?

Jeg kommer bare inn på Overclocking - Basic, og informasjon, ikke Overclocking - Advanced... (men advanced delen trenger reboot anyway, så da stikker man bare innom bios)

Lenke til kommentar
Har lastet utilities et par ganger nå men underinstallering får jeg en feil melding

"1155:File D:\zip\NVSU 1.00 .00\ISScript8.MSI not found" Og så stopper installeringen.

Hmmm,,,, Og jeg som ikke har MSI kort engang.Noen som har noen tips på løsning eller hva jeg burde prøve? :shrug:

MSI i denne sammenhengen har lite og ingen verdens ting å gjøre med leverandøren av skjermkort / hovedkort og what not.

MSI står vel for Microsoft Installer?

Så, du har trolig en korupt installer-fil.

Last ned og prøv på nytt.

Lenke til kommentar
[quote name='Grimnar' date='31/10/2003 : 01:43'][quote name='Kark' date='30/10/2003 : 11:13'] Har lastet utilities et par ganger nå men underinstallering får jeg en feil melding
"1155:File D:\zip\NVSU 1.00 .00\ISScript8.MSI not found" Og så stopper installeringen.
Hmmm,,,, Og jeg som ikke har MSI kort engang.Noen som har noen tips på løsning eller hva jeg burde prøve? :shrug: [/quote]
MSI i denne sammenhengen har lite og ingen verdens ting å gjøre med leverandøren av skjermkort / hovedkort og what not.
MSI står vel for Microsoft Installer?
Så, du har trolig en korupt installer-fil.
Last ned og prøv på nytt.

[/quote]
Takkar for den, men jeg har blitt litt usikker på om jeg skal bruke programmet i hele tatt. ser at noen andre her ikke er veldig imponert av det. Jeg skal se ann litt :roll:
Lenke til kommentar

ikke verdt det?

ikke verdt hva?

du gir jo ikke akkurat noe for det da...

man kan jo justere fsb og ram timings uten å reboote, og hvis man presser fsb for langt trenger man ikke flashe bios siden fsb ikke blir lagra, og når man ikke trenger å flashe bios trenger man heller ikke å skrive inn alle innstillinger man skal ha...

sparer mye tid altså...

Lenke til kommentar

Rent bortsett fra at Advanced-seksjonen ikke fungerte syns jeg det så helt greit ut. Det er på ingen måte noen full løsning, men den er grei til å teste systemet uten å måtte restarte sjuhundreogåtteogførti ganger - med tilsvarende mange ganger innom CCMOS-jumperen. Når du har funnet sånn noenlunde riktige innstillinger kan du sette dem inn i BIOS.

 

Og, for oss "erfarne" og "1337" overklokkere som ofte glemmer vår overklokkings spede barndom - det gjør det hele mye enklere for ferske overklokkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...