efikkan Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Jeg reagerer også på at det velges et Sandy-Bridge-system som basis. Det er allerede spill i dag som bruker mer enn fire kjerner, og det er viktig at testmaskinvaren kan utnytte alt potensiale. Det er vel et tidsspørsmål før spill utnytter mer. Flere kjerner er f.eks. nyttig med mange programmer kjørende i bakgrunnen under spilling. Hvilke spill yter bedre med mer enn 4 kjerner? Det er en kjent sak at Battlefield 3 i multiplayer har godt av flere kjerner. Det blir sakte men sikkert flere spill som har god bruk for det, deriblant strategispill. Gjennomsnittlig ytelse er heller ikke alt, så flere kjerner slik at systemet unngår en del synkroniseringsforsinkelser er minst like viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå